Friday, January 30, 2009

cutikah aku?

Haih, lama rasanya ku tak tulis pape kat blog ni. Windu jugak rasenye tapi ku x de masa sangat nak menulis. Aceyh,alasan je tuh!sebenarnye ku tak de idea pape nak tulis. miahaha.. alasan belaka ku ni!

Sekarang ni ku cuti seminggu tapi cam tak cuti je ku rasa. Assignment punye lah menimbun cam x ingat dunia. Aduh,pastu bile masa lagi ku nak pergi merayap. Ku tak kire, assignment tak assignment ku tetap kuatkan ati untuk keluar mengukur jalan bersama keluarga tercinta dan kawan-kawan yang sengal-sengal belaka.

Semalam ku pergi merayap-rayap kat TIMES SQUARE walaupun dalam keadaan demam. hehe. setelah sekian lama tak masuk TS, akhirnya ku masuk jugak TS tu. hehe. Best sebab dapat cuci mata ngan baju-baju n sepatu baru tapi ongkos ngak ada jadi diam-diam je la. walaupun murah! aduh, sedeyh2!


Ok berbalik pada siapa yang menemaniku semalam. semalam ku dapat luangkan masa emasku bersama rakan-rakan seperjuangan di zaman anak remaja ku di bangku sekolah. mereka adalah ET n SHA. ET n SHA terima kasih untuk semalam, kalian telah membahagiakan hariku. nasib baik ku x masuk "taman bahagia" oleh aksi-aksi lucu kalian. haha. terubat juga rindu ku pada kalian. :)

Pada sahabatku yang lagi sorang yang paling manja antara semua, terima kasih sebab selalu ada disamping saya waktu saya gelak ketawa atau menangis hiba. Terima kasih sebab sabar layan kerenah saya yang entah hape2 ni.tapi saya nak minta maaf kat awak sebab saya mungkin tak pernah jadi orang yang boleh buat awak tersenyum balik bila awak tengah bersedih macam yang awak buat kat saya. Saya memang tak dilahirkan untuk pandai buat lawak macam awak. hurm.

Malam ni entah pukul berapa pulak ku nak tidur, haih.. tak pe assignment ku hampir siap.. tu yang paling menggembirakan ku. hehe. Selamat malam semua, semoga dapat tidur nyenyak malam ni.. :)

No comments: