Thursday, June 16, 2011

lamenye x menulis..

salam kawan2.. lamenye la aku x update blog.. asyik2 pacebuk sikit2 pacebuk.. ape yg bestnye pacebuk pun aku x taw.. rasenye cam dah muak.. tp pacebuk jugak yg aku carik.. ish3!! entry kali ni nak merepek pasal pe eyh.. entah la.. layankan je la ye..

bismillah.. ceyh! alim pulak tetibe..
alhamdulillah, dh 3 taun rupenye aku hidup kat sgmt tu.. pejam celik pejam jangan x celik2 sudah.. kejapnye mase berlalu.. macam2 kenangan yg aku dah lukis & aku dah tulis dalam hidup ni tanpa aku sedar.. dr persahabatan sampailah ke pelajaran x lupa juga percintaan.. haha.. percintaan tu konon2 penguat semangat.. kononnye la.. banyaknye kenangan yang indah n x lupe gak yang payau pun ade..

sekarang ni tgh cuti sem.. memang la terase bosan sangat.. rase macam nak lari pusing-pusing keliling dunia pun ade.. tapi tu cume niat suci murni aje la, nak tunggu laksanakan tu macam tunggu bulan jatuh ke riba la pulak gayenye..

kawan2 yang nak amek degree sume masuk bulan 9 ni.. bestnye diorg dpt berpuase kat umah n dapat melepakkan badan dengan lamanye.. tp aku kene start study bulan 7 ni.. ape la nasib badan.. hurm..

"azza,ikhlaskan niat tu! semoga ngn pe yg ko wat ni Allah akan lancarkan hidup ko dikemudian hari" ni je la kate2 penguat semangat aku.. huhu.. dari tempat belajar sampailah kat mane aku nak tinggal sume CIK U yang tentukan.. aku dah mula bosan bile hidup aku dikongkong.. x de kebebasan bersuare.. sedangkan negare pun ade hak bersuare tapi aku ade suare tapi x leh nak keluar.. huhu.. ape la nasib badan... jangan lepas ni botak kpale aku sudah la ngn pressure yang disumbangkan oleh CIK U ni..

ok la.. sampai sini je dulu entry kali ni. aku nak pegi sambung bace novel pulak.. hehe.. tc sume.. :D

No comments: