Sunday, September 13, 2009

aidilfitri kembali lagi..

assalamualaikum semua..

ya Allah, lamenye tangan ku ni x gatal nak mengepost n3 terbaru kat sini kan.. hehe.. sebenarnye bukan ku xnak post tapi ke'busy'an n ketaktahuan nak tulis ape kat blog ni yang watkan aku malas nak menulis.. hurm.. ni sume gara-gara aku rase cam xde pape aktiviti yang best sepanjang ramadhan ni.. sume biase-biase je.

tik tok tik tok jam berbunyi, masa berlalu..
skarang ni da masuk hari yang ke-24 kite berpuase.. aku x rase langsung masa berjalan. eyh! cam ne aku nak rase masa tu berjalan, sedangkan masa tu kan tak ade kaki nak jalan.. hehe ape la awak ni cik azza!

ish2, dah merepek tak tentu hala pulak aku ni.. berbalik semula pada tajuk asal aku pasal puase tahun ni... ade la beberapa kali aku bukak puase ngan rummets n mmbr course ku kat luar.. best gak la lepak bukak puase ngan diorg.. ni antara gambar yang tersempat ku ambik.

kat bilik before gerak berbuka puase..

waktu kat kedai makan. nak tunggu berbuka puase..

after berbuka puasa with my classmates..

x lame lagi dah nak raye kan... so how is the preparation?

this year aku sambut raye biase2 je xde la macam zaman2 kanak2 dulu.. pantang raye sume nak beli baru.. hehee.. lawak pulak rase bile difikir-fikirkan balik.. hurm... tahun ni family belah abah pilih tema kaler hijau.. ni sume idea nendaku yang terchenta la..

nak dijadikan cerita...
actually mengikut perancangan uncle aku kawen end of this year.. n die pilih kaler hijau untuk tema kawen belah lelaki.. tapi tetibe plan tukar.. n unfortunately, kitorang semua nenek da kasi bahan baju kaler hijau.. nak x nak terpakse je la proceed ngan kaler hijau tu.. x kesah la pape pun.. yang penting ade baju raye.. :D

hurm.. tahun ni cam tahun-tahun yang sebelumnye.. pening kepale fikir nak balik kampung mane satu.. antara selangor atau perak, antara cinta dan kasih.. mana 1 yang harus aku pilih.. aceyh! bermadah-madah la pulak. geli tengkorak aku dengar! haha... x kesah la kampung mane pun aku balik.. yang penting pengisian hari raya tu yang penting.. :D

ok la... nak kene study LAW240 coz tomorrow i will have quiz on that subject.. then on wednesday, i will have 2 quizes for MAF220 n FAR200.

2 comments:

aimanhaziq said...

ohh 1 geng ngan fatin ke??la

azzakiah said...

kite rumets die..
hehee.. :)
mmbr klas die eyh?