Saturday, February 21, 2009

kecewa..

dah lame gak aku x update blog ni... windu lak rase tapi kesibukan yg melanda menyebabkan ku x sempat nak update pape.. hurm.. xpe lah, hari ni ku nak lepas geram pasal test aku..

petang tadi aku ade test FAR150.. aku x taw kat mane silapnye sampai aku rasa ngok sangat xtaw nak jawab soklan tu.. nak kate x study, aku study bagai nak rak gak tp mcm tu gak.. aduhai!!! salah 1 sbbnye nape ku x taw nak jawab ialah soklan past sem yg ku wat bajet direct gle tp test tadi die pusing kanan kiri depan belakang. tu yang aku pening tu.. cam nak pecah pale aku pikir..huhu...

tapi x pe lah, bende dah lepas nak dikenang2 pun bukan boleh ubah jawapan aku tu.. hurm.. huaaaahhhuuaa :(( siyes sedeyh tahap gaban ni!!! argh!!! xpe2, doalah banyak2.. ceyh, nak sedapkan hati la tuh!!

malam ni nak ku nak kene study eco pulak sbb isnin malam nak test kat DST.. hurm.. parah2!! test back to back, penat otak aku ni bljar FAR pun x ilang lagi, da kene sambung baca ECO lak! aduhai!! sabar lah wahai hati...

hurm... tadi pas test ku de baca novel bersiri kat penulisan2u.. tajuk novel tu "alamak, kene kawen!" cerita die mmg best tahap gaban!! waktu lawak mmg gle2 lawak la, cam orang gle gak la aku gelak sorg kat depan laptop ni.. haha.. tapi bile part sedeyh, mmg x pandang kiri kanan la aku nangis.. redah je!! hahaha... membaca la pengubat luka hati ku.. huahuahua.. :))